Brak wyników

Najczęściej zadawane pytania

Rozszerz możliwości swoich urządzeń elektrycznych Skymaster o funkcje multimedialne, lokalizacyjne oraz społecznościowe.


Masz inne pytania?

Rozszerz możliwości swoich urządzeń elektrycznych Skymaster o funkcje multimedialne, lokalizacyjne oraz społecznościowe.

Czy aplikacja eMotion jest darmowa?

Tak, korzystanie z aplikacji jest darmowe.

Aplikacja się nie uruchamia.

;( Z pewnością pomożemy rozwiązać Twój problem. Wyślij nam maila na adres emotion@skymaster.de bądź skorzystaj z formularza kontaktowego przesyłając informacje o marce i modelu telefonu oraz wersji systemu operacyjnego.

Czy aplikacja może działać bez urządzenia Skymaster?

Tak, żeby korzystać z aplikacji nie trzeba posiadać urządzenia Skymaster. Jeżeli jednak chcesz wykorzystać pełnię możliwości aplikacji, zachęcamy do zakupu produktów Skymaster.

Jak mogę przekazać swoje sugestie dotyczące aplikacji

Są trzy możliwości:

Czy mogę gdzieś sprawdzić procent naładowania baterii?

Wciąż pracujemy nad udoskonalaniem naszej aplikacji, jednak niektóre funkcjonalności nie są dostępne z powodu ograniczeń sprzętowych.

Czym jest tryb hybrydowy mapy?

Tryb hybrydowy jest połączeniem widoku satelitarnego oraz drogowego.

Zarejestrowałem/-am się z użyciem adresu e-mail, ale nie mogę się zalogować.

Upewnij się czy na pewno wpisujesz prawidłowy adres e-mail oraz hasło. Jeżeli zapomniałeś hasła - masz możliwość restartu hasła bezpośrednio z aplikacji.

Gdzie znajdę szczegóły mojego konta?

Ustawienia konta można znaleźć w Menu → Konto

Czy mogę zmienić zdjęcie profilowe?

Zdjęcie profilowe można zmienić w ustawieniach konta Menu → Konto → Zmień zdjęcie.

Czy mogę zmienić nickname (nazwę użytkownika)?

Aktualnie nie ma takiej możliwości.

Zapomniałem hasła do konta. Jak mogę je odzyskać?

Na ekranie logowania należy kliknąć Resetuj hasło. Następnie zostanie wysłany email, który posłuży do zresetowania hasła.

Gdzie znajdę swój kod QR użytkownika?

Kod QR można wyświetlić przechodząc do Menu → Konto → Wyświetl mój kod.

Czy aplikacja nadal działa po wylogowaniu?

Po wylogowaniu aplikacja nie działa w tle.

Jak dokonać aktywacji konta eMotion?

Aktywacja konta jest wymagana jedynie przy rejestracji z użyciem email. Po rejestracji konta, należy je aktywować klikając w link przesłany na adres e-mail podany podczas rejestracji.

Czy mogę posiadać wiele kont?

Jest możliwość posiadania wielu kont. Informacje między kontami nie są dzielone.

Czy mogę sprawdzić parametry jazdy?

Parametry jazdy wyświetlają się na głównym ekranie. Stają się dostępne po kliknięciu przycisku Start.

Czy mogę nagrać przejazd z jego czasem i szczegółami na mapie?

Tak. Po wyborze urządzenia można nagrać przejazd klikając Start na głównym ekranie.

Czy przejazdy są przechowywane w chmurze?

Obecnie wszystkie przejazdy są przechowywane w pamięci Twojego telefonu. Funkcjonalność przechowywania zapisów tras w chmurze będzie dostępna wkrótce.

Stacje radiowe nie są odtwarzane.

Sprawdź czy połączenie z Internetem jest aktywne.

Gdzie znajdę pliki audio, aby odtwarzać je za pośrednictwem aplikacji?

Pierwszym krokiem jest skonfigurowanie folderu z posiadaną muzyką w menu Ustawień. Następnie utwory będą dostępne w sekcji Muzyka na zakładce MP3.

Muzyka jest odtwarzana z głośnika telefonu a nie z urządzenia Skymaster.

Sprawdź czy urządzenie jest połączone z telefonem za pośrednictwem Bluetooth.

Czy mogę słuchać stacji radiowych w innych językach niż polski?

Tak, do wyboru są stacje radiowe w wielu językach.

Jak dodać znajomego?

W lewym dolnym rogu na ekranie głównym kliknij znak “+”. Następnym krokiem jest zeskanowanie kodu QR wyświetlanego przez znajomego lub wyświetlenie własnego kodu QR i zeskanowanie go przez znajomego. Ostatnim etapem potwierdzenie znajomości w zakładce Find&Go → Zaproszenia.

Kto widzi moją pozycję na mapie?

Tylko Znajomi oraz Rodzice.

Kiedy moja pozycja na mapie jest widoczna?

Dla Znajomych pozycja na mapie jest widoczna tylko w trakcie używania aplikacji gdy funkcja Find&Go jest włączona (Ustawienia → Find&Go). Dla rodziców pozycja na mapie jest widoczna zawsze.

Dlaczego moi znajomi nie widzą mnie na mapie?

Upewnij się, że aplikacja jest uruchomiona. W celu zwiększenia dokładności lokalizacji sugerowane jest włączenie WIFI. Włącz funkcję Find&Go (Ustawienia → Find&Go).

Czy mogę wysłać wiadomość do wielu znajomych jednocześnie?

Tak, wystarczy wybrać kilku znajomych z listy, a następnie wysłać im wiadomość.

Co oznacza znacznik pozycji na liście znajomych?

Po kliknięciu w znacznik pozycji aplikacja przenosi na ekran mapy i pokazuje aktualną pozycję wybranego znajomego.

Co oznacza opis pod nazwą znajomego?

Opis pokazuje kiedy znajomy był aktywny. Jeżeli ma uruchomioną aplikację opis pokazuje w jakiej odległości od nas się znajduje.

W jakiej kolejności wyświetlana jest lista znajomych?

W pierwszej kolejności na liście znajdują się aktywni znajomi w pobliżu. Reszta listy jest segregowana alfabetycznie.

Co oznacza czerwona kropka w Zaproszeniach?

Czerwona kropka oznacza, że zaproszenie nie zostało jeszcze zaakceptowane.

Do czego służy przełącznik Find&Go w Ustawieniach?

Funkcja pokazuje położenie znajomych na mapie oraz udostępnia Twoje położenie.

Czy posiadając urządzenie Skymaster Helmet otrzymuję dodatkowe funkcjonalności?

Poza oczywistym bezpieczeństwem, użytkownik otrzymuje funkcje multimedialne takie jak słuchanie muzyki oraz możliwość rozmawiania przez telefon wykorzystując wbudowane w kask głośniki oraz mikrofon.

Jak mogę zmienić typ urządzenia, z którym łączy się aplikacja?

Wystarczy przejść do menu i z listy urządzeń wybrać inne urządzenie.

Czy aplikacja eMotion działa tylko z urządzeniami marki Skymaster?

Aplikacja eMotion może działać z innymi urządzeniami. Mogą pojawić się ograniczenia w funkcjonalnościach.